Bertel og Co
Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 22-03-06 20:12

Jeg undres såre over, at slet ingen protesterer over dette forårs voldsomme
ændringer i folkeskolens dagligdag. Multiple choice-prøve i fysik og biologi
via Internettet og diverse tåbelige tests.
Har Bertel og Co formået at lukke munden på alle i folkeskolen??
Som pensionist kigger jeg kun med fra sidelinjen, men er grumme glad for at
være sluppet for det cirkus.
--
hilsen
Niels Aage Schmidt

Fra : BA

Dato : 22-03-06 22:14

Hej

Det har også undret mig. Desværre tror jeg, det skyldes at folkeskolelærerne
har så meget om ørerne, at de (ikke ørerne) falder omkuld inden de når
nyhedsgrupperne.

Ja, og jeg ved også hvordan andre ikke lærere vil reagere på dette.
--
Venlig hilsen
Birgitte A.

OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse

Fra : Kim2000

Dato : 22-03-06 20:30

"Niels Aage Schmidt" <nielsaa@otium.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har Bertel og Co formået at lukke munden på alle i folkeskolen??
> Som pensionist kigger jeg kun med fra sidelinjen, men er grumme glad for

Formanden kan ikke komme igennem med sine indlæg pga pladsmanglen i
spalterne, jeg selv har sendt fire læserbreve afsted, ingen er blevet
optaget med samme begrundelse. Det er åbenbart vigtigere at høre om Muhammed
end den danske folkeskole. Det er træls.

mvh
Kim

Fra : Hans Houmøller

Dato : 24-03-06 20:55

.... og bemærk lige den manglende pressedækning af demonstrationerne - hvor
var DR's tv-avis (20 sekunder på deres hjemmeside fra 18.30 udsendelsen, 0
(nul!) far tvavisen klokken 21), TV2: intet.
Dagen efter: Politiken - side 8!
Trange tider når pressen er borgerlig!
Hans

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 25-03-06 11:09

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var DR's tv-avis (20 sekunder på deres hjemmeside fra 18.30 udsendelsen, 0
> (nul!) far tvavisen klokken 21), TV2: intet.

Pudsigt - andre anklager DR for at være rød! Og politiken plejer da at ligge
et eller andet sted mellem soc.dem og radv.

Fra : Wilstrup

Dato : 22-03-06 23:52

> [...]
> Har Bertel og Co formået at lukke munden på alle i folkeskolen??
> Som pensionist kigger jeg kun med fra sidelinjen, men er grumme glad for

Der har været en vældig debat i medierne om det - og i dag var der såmænd
også en kæmpe demonstration i København, Århus og Odense af lærere, børn og
forældre - det blev oven i købet vist i TV - så helt på den lade side ligger
vi altså ikke, men det er - som Kim skriver -vanskeligt at komme til orde i
medierne.
--
Wilstrup