Klove
Fra : Villy M. Olsen

Dato : 22-03-06 06:17

Hej!

Nu her, da foråret (forhåbentlig) nærmer sig, skal jeg i gang med at træne
en ungh. op til schweissprøve. Jeg har købt et par færtsko, men mangler
klove. Er der mon en, som vil hjælpe mig?

mvh. Villy M. Olsen

Fra : Clas Lau

Dato : 22-03-06 21:55

Hvor i landet bor du?

De er fra sidste bukkejagt - kan de så stadig bruges?

-Clas-

Fra : Villy M. Olsen

Dato : 25-03-06 11:55

Hej!
Undskyld, at jeg er lidt længe om at svare (har ikke været hjemme). Jeg bor
v. Dronninglund (30 km nord for Aalborg). Ja, de kan stadig bruges.
Mvh.
Villy

Fra : Clas Lau

Dato : 25-03-06 15:33

Så kan du hente et par stykker i Rold skov til den nette sum af 0,-
kroner... :)

Mvh

Fra : Villy M. Olsen

Dato : 31-03-06 21:54

Hej Clas.
Tak for buddet, men jeg har lige modtaget 5 par med posten.