lavpris briller - hvor?
Fra : Mikael

Dato : 17-03-06 22:12

Hvor kan man købe lavpris briller? Altså sådan nogen superbillige
supermarked/kiosk/skod briller til 98,-. Jeg har kigget i et par
supermarkeder, men uden held. Helst i Århus.

mvh Mikael

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-03-06 13:39

"Mikael"
Hvor kan man købe lavpris briller? Altså sådan nogen superbillige
supermarked/kiosk/skod briller til 98,-. Jeg har kigget i et par
supermarkeder, men uden held. Helst i Århus.

mvh Mikael

Tiger butikker har dem - de er vidst steget til 20 kr -max-

Fra : Alice Ellingsen

Dato : 14-04-06 09:58

;o\\)-max- <max@amarzone.dk> skrev:

> [...]
>supermarkeder, men uden held. Helst i Århus.
>
>mvh Mikael
>
>Tiger butikker har dem - de er vidst steget til 20 kr -max-
ALTA har (haft?) nogle til 5 kr incl etui, hamstrede selv, de
er helt ok.
Mvh Alice.