kærup grejbutik
Fra : Per Andersen

Dato : 15-03-06 19:31

Hej gruppe

jeg har via nettet købt et luftgevær hos kærup grejbutik og var naiv nok til
at indbetale på butikkens bankkonto førend jeg havde modtaget varen.

Problemet er nu at jeg ikke har fået min vare og det er ikke muligt at komme
i kontakt med butikken - hverken på tlf. 75259400 eller via deres e-mail.

Er der andre i gruppen der har haft problemer med pågældende butik.

Jeg venter et par dage på at høre jeres erfaringer inden jeg pudser en
advokat eller inkasso firma på dem.

på forhånd tak

per - frederiskberg

Fra : Clas Lau

Dato : 15-03-06 21:34

Har du betalt via overførsel til bankkonto eller med dankort... hvis det
sidste er tilfældet kontakter du blot banken og får dem til at tilbageføre
din transaktion.

Mvh

-Clas-

Fra : Per Andersen

Dato : 16-03-06 19:07

jeg er i dag blevet kontaktet af indehaveren af kærup grejbutik. Det blev
mig oplyst at årsagen til den udeblevnende leverance og umuligheden for at
komme i kontakt med dem, skyldets at de har været på ferie i 14 dage, og
først i dag er vendt tilbage og har kunne kontakte mig.

Efter ny aftale er jeg blevet lovet min vare på tirsdag d. 21. marts hvilket
jeg naturligvis er glad for.

en glad mand

per - frederiksberg

Fra : Per Andersen

Dato : 17-03-06 18:56

jeg blev i går kontaktet af ejeren af Kærup grejbutik der fortalte at
årsagen til at jeg oplevede dels ikke at havde modtaget mine varer og ikke
havde kunne få kontakt til dem, skyldtes at de havde været på 14 dages
ferie.

ny aftale er indgået således at jeg kan regne med at modtage mine varer på
tirsdag

fint fint

per- frederiksberg