NY HJEMMESIDE
Fra : Allan Skovbølling

Dato : 12-03-06 17:10

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside, så jeg kunne godt tænke mig, at vide hvad
folk syntes om den. Jeg arbejder stadigvæk på den, så med tiden skulle den
gerne blive færdig. Hvis I vil være så venlige, at skrive en kort besked i
min gæstebog, om hvad I syntes om hjemmesiden.

www.123hjemmeside.dk/Allerpraestegaard.dk

Mvh.

Allan Skovbølling

Fra : sæbelaursen

Dato : 15-03-06 20:00

kan ikke åbne den - får at vide den ikke eksisterer -'
sååeeeee måske du skal arbejde lidt endnu !!

men ellers venlig hilsen
Carsten