Spørgsmål til jagtprøven
Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 12-03-06 15:41

Hejsa.

Jeg har hørt at der findes spørgsmål, på nettet, som svare til dem til
jagtprøven....
...... Men hvor. Jeg kan ikke finde dem.

Mvh.
Martin

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-03-06 16:49

> Jeg har hørt at der findes spørgsmål, på nettet, som svare til dem til
> [...]
Ved ik om du kan bruge noget her.... http://www.vildt-jagt.dk/

Mich.

Fra : Clas Lau

Dato : 12-03-06 17:59

Har du anskaffet dig den CD-ROM som kommer sammen med uddannelses mappen.
Hvis du gennemgår de spørgsmål som er på denne CD har du set alle de
spørgsmål du kan møde på den rigtige jagtprøve.

Mvh

-Clas-

Fra : driver

Dato : 13-03-06 13:55

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis du gennemgår de spørgsmål som er på denne CD har du set alle de
> spørgsmål du kan møde på den rigtige jagtprøve.

Ja, der er ca 1000 spørgsmål, hvoraf der bliver udvalgt 40 spm til
jagtprøven.
mvh
driver

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 15-03-06 17:20

Hejsa

Tak for svarene..... Det kunne godt være jeg skulle skaffe mig den CD-Rom.

Synes bare at havde hørt, at de osse fandtes på nettet.

Mvh.
Martin