USB harddisk
Fra : 5580 Nørre Åby

Dato : 11-03-06 20:54

Hej
ERr der nogen der har en god ide til at få min USB HD til at køre på en
server 2003, der er ingen driver med på den vedlagte cd og jeg spurgte jo
ikke om den kunne køre på en server.
HD-boxen er fra Zitech, og den fungerer fint på en XP PRO maskine.

Kunne der opdrives en god ide ville det være dejligt, da backup er en god
ting.

MVH

Karl

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-03-06 21:33

"5580 Nørre Åby" <boxfjern3176@post3.tele.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> HD-boxen er fra Zitech, og den fungerer fint på en XP PRO maskine.
>
> Kunne der opdrives en god ide ville det være dejligt, da backup er en

Øhm, server 2003 har indbygget support for USB diske, dog er disse
sikkerhedsmæssigt ikke mountet, så derfor skal tildele dem et drev bogstav
først i diskhåndteringen.

--
Bjarke Andersen

Fra : 5580 Nørre Åby