Akvarie galleri, hvor?
Fra : Mikkel Lund

Dato : 06-03-06 20:06

Hej

Jeg skal i gang med at indrette et 205L akvarium med buet front. Det har
jeg aldrig prøvet før, så jeg har kigget lidt rundt på nettet efter
inspiration, men har svært med at finde noget :-|
Hvad skal jeg surfe hen?

Hilsen Mikkel
Skal måske nævne at det skal være et selskabs akvarium, men små fisk.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-03-06 20:59

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg aldrig prøvet før, så jeg har kigget lidt rundt på nettet efter
> inspiration, men har svært med at finde noget :-|

Dette er godt nok ikke med buet front, men inspiration kan det godt give.
Specielt hvis man trækker dekorationen med ud mod fronten (via flere små
rødder/sten og planter).
http://www.aalborg-akvarieforening.dk/visakvarie.asp?articleid=81&menuid=2

Flere forskellige her:
http://www.aalborg-akvarieforening.dk/skabelon2.asp?articleid=44&menuid=2

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : PMH

Dato : 07-03-06 08:21

> [...]
> Hvad skal jeg surfe hen?
>
> Hilsen Mikkel
> Skal måske nævne at det skal være et selskabs akvarium, men små fisk.

På akvariesiden kan du finde en hel del billeder til inspiration.

http://www.akvariesiden.dk/galleri_ny/display.php?t=bycat&q=Akvarium&nr=1295&st=0&upto=12&p=1

PMH

Fra : Davidsen

Dato : 08-03-06 17:29

> [...]
> Hvad skal jeg surfe hen?
>
> Hilsen Mikkel
> Skal måske nævne at det skal være et selskabs akvarium, men små fisk.

http://showcase.aquatic-gardeners.org/2005.cgi

http://www.aquahobby.com/e_tanks.php

Mvh
Davidsen

Fra : Mikkel Lund

Dato : 08-03-06 17:53

Hej

Tak for alle jeres fine links. Der er nok til timer

Hilsen Mikkel

Fra : Jesper Laursen

Dato : 08-03-06 18:07

Hej Mikkel !

Nu er det nok ikke noget man går igang med som første gangs indretning,
men prøv at se ham oliver her, han ved nok lige hvad det drejer sig om.

http://www.pbase.com/plantella/root

Jeg kigger jævnligt på hans side, bare for at sidde og være grøn af
misundelse

Go' Fornøjelse !

Jesper