ny cykel - hvor?
Fra : SB

Dato : 06-03-06 17:53

Hej

Min datter på 8 skal have sig en ny cykel, desværre er hun ret dårlig til at
passe på den, og samtidig med bor vi i et kvarter hvor den ikke får lov at
stå i fred hvis man skulle glemme at låse den.
Derfor synes jeg ikke jeg har lyst til at skulle investere flere 1000 kr. på
den, om 1½ år er hun alligevel for stor til den, hvis vi har den så længe.
Så.... nogen der kender et sted man kan købe en pigecykel med mere end 3
gear i Århus området, uden at skulle betale en mindre formue for den?

Søren

Fra : Henning

Dato : 06-03-06 18:32

On Mon, 6 Mar 2006 17:52:52 +0100, "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk>
wrote:

> [...]
>Så.... nogen der kender et sted man kan købe en pigecykel med mere end 3
>gear i Århus området, uden at skulle betale en mindre formue for den?

www.dba.dk - så kan du også få kvalitet for de 1.000,-! Der er ikke
noget værre, end at ungene ikke gider cykle fordi cyklen er af dårlig
kvalitet!

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 07-03-06 15:19

Hej Søren

T-hansen kører ofte tilbud på deres cykler, og kvaliteten er ok. til et par
års brug

Camilla

Fra : SB

Dato : 07-03-06 17:58

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:440d9658$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hej Søren
>
> T-hansen kører ofte tilbud på deres cykler, og kvaliteten er ok. til et
> par års brug
>
> Camilla

Takker, det var da en mulighed, prøver at holde øje med deres tilbud

Søren