Program som skiftevis trykker på q og e?
Fra : Colzen

Dato : 27-02-06 17:31

Hejsa.

Findes subj? Eller en der har en måde at lave det på?
Det skal bruges til at køre i baggrunden mens jeg spiller, således at
spillet reagerer på det. Der udover skal der være en startknap (L) og en
pauseknap (k) som pauser ved tryk og starter ved næste tryk.
Troede at det var lige til at gå til, da jeg har en gammel version af C++
(6.0 standard) men ved at læse lidt i manualen, fandt jeg ikke lige noget
jeg syntes jeg kunne bruge.

Håber der er en der kan hjælpe mig.

Mvh
Claus Olsen

Fra : Kent Friis

Dato : 27-02-06 18:12

Den Mon, 27 Feb 2006 17:30:55 +0100 skrev Colzen:
> Hejsa.
>
> Findes subj? Eller en der har en måde at lave det på?
> Det skal bruges til at køre i baggrunden mens jeg spiller,

Tror du vi har lyst til at hjælpe dig med at snyde?

> [...]
> (6.0 standard) men ved at læse lidt i manualen, fandt jeg ikke lige noget

C++ standarden har ikke versions-numre, men årstal. Men uanset version
er det ikke noget C++ giver mulighed for, det må du kigge efter i de
libraries du bruger - og da du ikke har skrevet hvilke, kan vi ikke
engang hjælpe dig hvis vi havde lyst.

Mvh
Kent

Fra : Colzen

Dato : 27-02-06 19:50

> Tror du vi har lyst til at hjælpe dig med at snyde?

Det er nu ikke at snyde, men at automatisere en funktion der allerede ligger
i spillet.
Nogen kan gøre det, men jeg har bare ikke motorikken til det.

> [...]
> er det ikke noget C++ giver mulighed for, det må du kigge efter i de
> libraries du bruger - og da du ikke har skrevet hvilke, kan vi ikke

Hvad mener du med hvilke libraries jeg bruger?

Mvh
Claus

Fra : Kent Friis

Dato : 27-02-06 20:56

Den Mon, 27 Feb 2006 19:49:41 +0100 skrev Colzen:

> [...]
> i spillet.
> Nogen kan gøre det, men jeg har bare ikke motorikken til det.

> Hvad mener du med hvilke libraries jeg bruger?

Hvis du ikke ved hvad et library er, så tror jeg du skal starte med
en god C++ begynder-bog.

Men ellers mente jeg at det gør jo stor forskel om vi snakker XLib,
..NET Framework eller noget helt fjerde.

Mvh
Kent

Fra : Benny Andersen

Dato : 27-02-06 19:49