Rust / Rødhovedet and
Fra : Benzo

Dato : 05-03-06 19:29

Hej.

Jeg har været på stranden Ishøj v/idag med kræet "hund" og han var meget
intresseret i end masse ænder helt præsist 27 stk. rust rød hoved, men har
en fjerdragt ligesom han gråanden. Jeg har ikke kunnet finde en and med
dette hoved på google.

VH

Mich

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-03-06 20:40

"Benzo" <benzo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> en fjerdragt ligesom han gråanden. Jeg har ikke kunnet finde en and med

Taffeland?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Benzo

Dato : 05-03-06 20:50

Ja, Taffeland el. pibeand. Jeg kan ikke vælge hvilken. men en af dem hvar
det.

Er de alm nu i dk.