Mærker
Fra : Michael Nielsen

Dato : 01-03-06 19:34

Nogle der ved hvor man kan købe disse klistermærker, som vedrører jagt mm,
som nogle kører rundt med bag på bilerne ??

Mich.

Fra : Kito

Dato : 02-03-06 07:11

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der ved hvor man kan købe disse klistermærker, som vedrører jagt mm,
> som nogle kører rundt med bag på bilerne ??
>
> Mich.
Meld dig ind i Aalborg og omegns jagtforening og du får straks et stk. til
påsætning af bagruden.

vh
Poul

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-03-06 16:49

Det var nu ikke lige det jeg mente, der er Elge, bukkehoveder mv

Mich.

Fra : Kito

Dato : 05-03-06 07:58

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse
> Det var nu ikke lige det jeg mente, der er Elge, bukkehoveder mv
>
> Mich.
> "Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse

OK jeg vidste godt hvad du mente. Du skal henvende dig til våbenhåndlere, de
har dem i store mængder.

vh
Poul