J2ME
Fra : mjlarsen

Dato : 26-02-06 22:25

Hej jeg kunne godt tænke mig at skrive mp3-afspiller program til min
mobiltelefon, da jeg syntes den medfølgende i min nye Nokia 6280 er
mildest talt elendig. Jeg har ikke kunne finde nogen eksisterende J2ME
mp3 afspillere.

Nå mit spørgsmål er hvor jeg starter og hvilke programmer/compilere og
APIer jeg skal bruge. Jeg kan se der er en mobile media api tilgængelig
som skulle kunne bl.a. afspille mp3-filer.

Jeg har lidt erfaring med programmering (C++, Delphi, python, html,
php), så jeg er ikke på helt bar bund. Jeg har dog aldrig programmeret
noget til en mobil før.

Erfaringer/link/tutorial links modtages med kyshånd.

Mvh.
Martin Larsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-02-06 22:39

On Sun, 26 Feb 2006 22:24:32 +0100, mjlarsen wrote:

> [...]
> mobiltelefon, da jeg syntes den medfølgende i min nye Nokia 6280 er
> mildest talt elendig. Jeg har ikke kunne finde nogen eksisterende J2ME
Jeg ved ikke om, du allerede har fundet dette? Hvis du vil skrive J2ME til
Nokia, ville det være oplagt at starte her:
http://www.forum.nokia.com/main.html

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen