S: .308-ammunition
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 26-02-06 12:00

Har følgende til salg:
2 æsker norma Alaska 11,8g (den ene er der skudt 4stk af, den anden er
uåbnet).
8 æsker a 20 skud spidsskarp samt 1 box med 50stk af samme.
Træningsammoen har samme træfpunkt som Alaska'en på 50m.

HBO 500;-
afhentes i 2630 Tåstrup eller sendes for købers regning.
Henrik L

Fra : Iceman50

Dato : 26-02-06 12:59

500,- er budt afhentet...

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 26-02-06 17:04

Hvis der ikke kommer højere bud her i gruppen inden kl 21 i aften, er det
dine
Henrik L. (2630)

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 26-02-06 17:30

Rettelse: Jeg skal ud af døren kl. 20, så vi lukker der
Henrik L (2630)

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 26-02-06 20:04

....og nu er klokken så 20, og subj. er dermed SOLGT til. Iceman50.
Hvis du sender mig en mail. aftaler vi videre.
Henrik L.