Button Class Java Script
Fra : Esben Hægg Hansen

Dato : 23-02-06 16:09

Hej

Jeg har problemer med en ældre hjemmeside, hvor jeg har en
"Button.Class" menu, og en "fireballtitle.class" kørende i toppen.

Problemet er, at de ikke vises i nyere MS Explorer browsere. På nogle
maskiner vises fireballtitle dog.

Hvad kan problemet være ?

/Esben

Fra : Mikael Flensborg

Dato : 24-02-06 08:49

Esben Hægg Hansen (slet DDU8M) wrote:
> [...]
> "Button.Class" menu, og en "fireballtitle.class" kørende i toppen.
>
> Problemet er, at de ikke vises i nyere MS Explorer browsere. På nogle

Hmm hmmm

Det her er en JAVA gruppe!!!!!!!!

/Mikael

Fra : Henrik Lynggaard Han~

Dato : 24-02-06 12:51

Mikael Flensborg wrote:

> Hmm hmmm
>
> Det her er en JAVA gruppe!!!!!!!!

Tja, men titlen til trods lyder "Butttom.class" og "fireballtitle.class"
som java appleter.

Hvilket snildt kunne stemme med en ældre hjemmeside hvor man har brugt
applets til fancy effekter.

At læse spørgsmålet Mikael

Til Esben: Jeg ved desværre ikke hvorfor dinne applets ikke loader is IE.

Hvilken java engine bruger IE'en hvor det ikke virker ? Jeg sidder i
linux ligenu, men mener der er et sted i internet options hvor man kan
se om den bruger Sun's eller sin egen...

Hvis den bruger IE's egen, så prøv at kigge i den java consol. Den er et
sted i IE menuerne, men skal måske først slåes til under internet options...

Hvis den bruger sun's så prøv at kigge efter sun's java konsol, jeg
mener den plejer at lægge et ikon i systembakken.

mvh
henrik