jumpmenu in flash + actionscripts
Fra : Christoffer

Dato : 19-02-06 15:03

Hej, jeg har midlertidig adgang (trial) til macromedia flash 8.
Jeg kan det mest basale som tweening men jeg har ingen pejling om
actionscripts osv. hvor kan jeg lære noget om det?

Kan med det samme sige at jeg skal bruge det til en jumpbox jeg vil lave.

Nogen der kan hjælpe med et link til noget information?

Mvh..
Christoffer

Fra : Christoffer

Dato : 19-02-06 15:38

"Christoffer" <hjeir@motherdk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan med det samme sige at jeg skal bruge det til en jumpbox jeg vil lave.
>
> Nogen der kan hjælpe med et link til noget information?
www.tutorialized.com << De forklarer jo alt om actionscripts, om et par
timer burde jeg selv være i stand til at løse problemet.