Viber
Fra : Karsten Rosendal

Dato : 17-02-06 18:49

En flok viber på 70 stk. over Varde enge i dag

Fra : uh

Dato : 08-03-06 20:37

"Karsten Rosendal" <karo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En flok viber på 70 stk. over Varde enge i dag

Og en flok på 14 viber sås i dag ved Sondrup, nord for Horsens.
Mvh uh

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 15-03-06 00:58

"uh" skrev i en meddelelse

> Og en flok på 14 viber sås i dag ved Sondrup, nord for Horsens.
> Mvh uh

Jeg har altid tænkt på viberne som en dejlig forårsbebuder og det er jo
også en flot fugl med den spids i nakken. Er det een fjer, der stikker
op - eller flere som går sammen i en spids.

Hvordan mon de har det ude i den bidende frost?

Ruth

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-03-06 01:41

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev >
> Jeg har altid tænkt på viberne som en dejlig forårsbebuder og det er jo
> også en flot fugl med den spids i nakken. Er det een fjer, der stikker
> op - eller flere som går sammen i en spids.

Det er flere.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 15-03-06 08:30

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> op - eller flere som går sammen i en spids.
>
> Hvordan mon de har det ude i den bidende frost?

Spidsen i nakken består af flere fjer:
http://www.tsp-photo.com/2004-10-10-DSC_6839.jpg

MVH
Thomas