Hvor kan man købe killier i jylland ?
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 16-02-06 17:02

Ja, subject siger vel det hele ;)

--
Mvh stefan
--------------------------
www.fidolinux.dk
UIN: 44387189

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-02-06 18:23

Fidolinux.dk wrote:
> Ja, subject siger vel det hele ;)

Der er efterhånden mange af dyrehandlerne der også har killier. Er du
efter de mere avancrede killier (Hvilket dit spørgsmål ikke bære præg af
) skal du have fat i nogle killieforeninger - det er den eneste måde
at få fat i dem på.

/ole

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 16-02-06 21:17

"Ole Rasmussen" <ole@vandborgnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efter de mere avancrede killier (Hvilket dit spørgsmål ikke bære præg af
> ) skal du have fat i nogle killieforeninger - det er den eneste måde at

Der er adskillige der har dem i Aalborg Akvarieforening. Et besøg der kan
sikkert munde ud i en handel. Der er møde hver tirsdag aften fra klokken
19:00, men det er selvfølgelig langt at køre hvis du bor i Sønderjylland.
(jeg aner ikke hvor Vandborg er

Hvis du er interesseret i at komme forbi, så smid en mail og jeg skal høre
om dem der har killier er til stede den pågældende tirsdag.

Go' weekend.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-02-06 16:05

Christian M. Nielsen wrote:
> [...]
> 19:00, men det er selvfølgelig langt at køre hvis du bor i Sønderjylland.

Hej Christian

Nu er det ikke mig der lavede det oprindelige indlæg, men du har ret i
at den lokale akvarieforening er et rigtig godt sted at starte. Det
koster ikke noget lige at kigge forbi en enkelt aften - og når så man
finder ud af hvor hyggeligt (og givtigt...) det kan være, så finder man
de 2-300 kr. et medlemskab koster .

Og Vandborg ligger et sted i det himmerlandske - kommer nu ikke derfra,
det er mit mellemnavn

Fra : Timo Jensen

Dato : 17-02-06 10:36

Hvis alt andet glipper, kan du prøve en af disse fra skanidinavisk killiselskab:
Skandinavisk Killi Selskab (SKS)
Kim Pedersen, Secratary
Jernbane Alle 53 A
DK 2630 Taastrup