Stære
Fra : Lis Brandt Larsen

Dato : 15-02-06 10:03

Hej! er der nogen der ved hvor det er bedst at se sort sol på denne side af
grænsen og hvornår og kender I et Hotel eller lignende i nærheden??

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 00:22

Hej Lis,

Jeg har boet på vandrerhjemmet i Tønder, det var fint, og der er god adgang
til Højer sluse og områderne syd for grænsen og lidt nord for (hvis man har
bil).

Hvis du vil længere mod nord på kan du prøve ved Skjern Å udløbet, der har
jeg har set større flokke af stære på den nordlige side. Det vil nok være
godt at vente til du hører at der er stære i området.

Jeg håber at det hjælper lidt.

mvh
Claus

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-03-06 21:22

Prøv ved tønder fra møllehus til Rudbøl på både den danske og den
tyske side. Rundt ved Rødbøl sø skulle der være muligheder ........
)