Ørn I sne klædt træ i da.binaer
Fra : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dato : 11-02-06 00:34

Hej

Næsten hver dags se jeg en form for falk/ørn. i lynge, der er virkelig
mange. Hvorfor ?

Men forleden dag da det kraftige snefald kom, kom ham her forbi hen over
hovedet på mig ned over taget, hen over søen som er 2/3 del is fri pga
vandstrøm fra vandfald og 1 meter hen over vandet og stejlt op i træet.
Meget stor gul/hvid takket på fjerspidserne og var brun som en valnød, med
guligt/orange næb, størrelse som en pegefinger, jeg skyder den til at være
mindst 60 cm i sidde højde på grenen.

Jeg fik 2 billeder af den og da senne kintrede fis han af.

mich

Fra : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dato : 11-02-06 00:37

OK, DK.BINAER