Multimedia server H/W
Fra : Kristian Krautwald

Dato : 08-02-06 22:16

Zitech har lavet en egenproduktion af en Media Center server, som jeg er
blevet en smule forelsket i, men ville det kunne betale sig at lave
selv, altså købe alt H/W ind selv?

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=160373

Kristian Krautwald

Fra : Martin Kiefer

Dato : 12-02-06 12:21

"Kristian Krautwald" <kristian@krautw!Fjerndette!ald.dk> skrev i en
meddelelse news:7inku1piba5c5iu3g9p2f0af0tq7q87uat@4ax.com...
> Zitech har lavet en egenproduktion af en Media Center server, som jeg er
> blevet en smule forelsket i, men ville det kunne betale sig at lave
> selv, altså købe alt H/W ind selv?

Nu er det vist lidt flot at kalde en Medie Center PC for en server. men 20K
for en sådan synes jeg personligt lyder lidt vel overdrevet. du kan få en HP
for det halve og sikkert endnu billigere hvis du selv samler. Der skal du
bare lægge den tid du skal bruge på at finde komponetnerne og stykke dem
sammen selv oven i prisen. Kan det så betale sig?

En helt anden diskussion er så om ikke 10-20.000 er mange penge for en lidt
avanceret DVD/HD optager?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk