J2ME: Telefonbog
Fra : Kasper Johansen

Dato : 05-02-06 20:23

Hej gruppe.

Jeg vil gerne indlæse hele telefonbogen i mit program.

Hvordan gøres dette lettest muligt?

Et link til en god guide er nok. Jeg synes ikke, at kunne finde noget
ordentligt @ Google :(

Kasper Johansen

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 06-02-06 20:42

On Sunday 05 February 2006 20:23, Kasper Johansen wrote:

> [...]
>
> Hvordan gøres dette lettest muligt?
>
> Et link til en god guide er nok. Jeg synes ikke, at kunne finde noget

Så vidt jeg ved, så findes der ikke noget standard API til det. Hvis det kan
lade sig gøre, så vil der være tale om en properitær API stillet til
rådighed af producenten til den mobiltelefon du ønsker at læse telefonbogen
fra.

--
Jonas Kongslund