Tak Gud at jeg ikke er som skøger og taxac~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-05 20:33

Tak Gud at jeg ikke er som skøger og taxachafører(EB-vits)

Ekstrabladet-side2 tegneserie

Barn på taxaforsæde: "Hvad er det for nogle damer der står der"

Moderen: "Det er sømændenes koner der venter på at deres mænd kommer
hjem"

Taxachaføren: "Hvorfor siger du ikke til din datter som det er - det
er ludere"

Barnet: "Mor kan ludere godt få børn"

Moderen: "Ja selvfølgelig, ellers var der jo ingen taxachafører

BW: Er der nogen der ser chafører som lav-klasse idag hvor ledige er
en kæmpestor og lavere klasse?

Fra : Henning Sørensen

Dato : 25-11-05 09:52

> [...]
>
> Moderen: "Ja selvfølgelig, ellers var der jo ingen taxachafører
>

> BW: Er der nogen der ser chafører som lav-klasse idag hvor ledige er en

Kun hyggeligt at BW kan producere andet end sine sædvanlige
romanlange indlæg uden mening.

Men at BW ikke fatter pointen i vitsen er egentlig synd.

/Henning.

Fra : pm

Dato : 25-11-05 11:05

Henning Sørensen wrote:

> Kun hyggeligt at BW kan producere andet end sine sædvanlige
> romanlange indlæg uden mening.
>
> Men at BW ikke fatter pointen i vitsen er egentlig synd.
>
> /Henning.

Noget jeg har overset..pointen ???
PM

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-05 13:35

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in message

> Noget jeg har overset..pointen ???

Henning Sørensen kan sikkert forklare bipointer der ikke er berørt,
men det er vitsen næppe værd. Men lad os høre hans bud.

Jeg sendte den samtidig til en taxachafør, der svarede at han mener at
vitsens taxachafør ikke har "situationsfornemmelse."!
Jeg elsker at provokere forældre-børn jeg møder ved at kommentere
deres opdragelse, og finder det sjovt, berigende - altså god
situationsfornemmelse.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 25-11-05 15:13

> [...]
> Jeg elsker at provokere forældre-børn jeg møder ved at kommentere deres
> opdragelse, og finder det sjovt, berigende - altså god

Jeg har endnu ikke hørt en vits, der bliver bedre af forklaring.
Denne er faktisk god - passer til min humor.
Kan man ikke forstå den umiddelbart - så glem den igen.

At BW elsker at provokere kan ikke komme som nogen overraskelse.
Ej heller at han selv mener det er god situationsfornemmelse at blande sig.

Et menneske, der foragres over folk, der anvender toiletpapir, skal
ikke tillægges nogen større betydning.

/Henning.

/Henning.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-05 15:30

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse Et menneske, der
> foragres over folk, der anvender toiletpapir, skal
> ikke tillægges nogen større betydning.

Udover muslimindvandring, dømmesyge, strafliderlighed og lignende
fysisk farligt, er der aldrig noget der forarger mig.

Jeg føler, at min sunde dovenskab har drevet mig til at udvikle
toiletvaner uden toilet, som inkontinente på plejehjem kan have gavn
af.

Hvordan kan det blive til, at jeg "forarges" over brug af toiletpapir.
Det gør jeg da selv i de situationer, hvor det er mest praktisk.

P.t.går jeg på toilettet til stort, men til småt har jeg 50 halvliters
plastikflasker med skruelåg, som jeg påfylder tonicvand og danskvand,
og denne blanding drikker jeg meget, og når jeg skal tisse, gør jeg
det i kop uden at forlade computer eller seng, og koppen hælder jeg
over i en tømt plastikflaske og når den efter et par hældninger fra
kop til flaske er fuld, sætter jeg skruelåg på.
Med måned mellemrum bær jeg tonicflasker ind i en stor plastikpose og
urinflasker ud til tømning i toilettet. For min smag er dette den
nemmeste og mindst tidsforbrugende måde hidtil.
Og det er let helt at undgå lugt i lokalet.

Fra : Peter Andersen

Dato : 25-11-05 17:57

Bo Warming wrote:

> [...]
>: nemmeste og mindst tidsforbrugende måde hidtil.
>: Og det er let helt at undgå lugt i lokalet.

Det er sikkert lettere,hvis du besørger direkte i en gryde.
Og hvis du kan holde dig til du er sulten, så behøver du ikke en gang varme
det.
Jeg vil dog anbefale dig at vaske gryden inden brug.

--
____________________
Peter Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-05 19:37

"Peter Andersen" <account_name@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> gang varme
> det.
> Jeg vil dog anbefale dig at vaske gryden inden brug.

Som Søren Pind sagde rosende om Louise Freverts ide med morgensang i
skolen:

"Det er let at gøre sig lystig".

Men kan du give fornuftsargumenter imod mit ny system.?
Hvor kommer der ulækre sanseindtryk ind i billedet, mere end hvis man
valfarter til trækog slip?
Du må give mig ret i at ulemper er nul, nøgternt set.
Selvfølgelig skylles flasker der har været urin i, før de bruges til
danskvand-tonic blanding.
Mener du bakterier spredes så jeg udsætter mig selv eller andre for
sygdom?
Det var argumentet da man tromlede igennem at alle sku at WC med
porcelænskumme - men koleraens tid er forbi og du kan kun give
USAGLIGE, UVIDENSKABELIGE grunde imod min nemme og tidsbesparende
nytænkning.
(Som har lidt sammenhæng med at når man er overvægtig, gider man ikke
lette korpus af stol/seng for at vandre til toiletrum. Mine forældre
døde ved at falde på toilet om natten - det er alt for farligt for
gamle at skulle forlade sengen blot for at tisse)

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 26-11-05 00:09

Bo Warming wrote:

> Mine forældre døde ved at falde på toilet om natten

LOL - se dødsannoncen for jer:

Far og mor er faldet ned fra lokummet.

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-05 02:34

"Benny Bomstærk" <bom.st@erk> wrote in message

> LOL - se dødsannoncen for jer:
>
> Far og mor er faldet ned fra lokummet.

Min far gled på glat badeværelsesgulv, og hjerteproblemer blev derved
akutte og hurtigt dødelige

Min mor skulle to år senere fra plejehjemssengen til toiletrummet og
faldt ved indgangen til dette (og lå og frøs hele natten og det
startede kræft) - i parcelhuset havde min ingeniør-far sat rækværk'er
op på alle vægge overalt så man konstant og hele tiden holdt i noget,
som en langarmet gibbon-abe
Men det havde jeg og mine søskende ikke fået arrangeret på
plejehjemmet

Fra : Peter Andersen

Dato : 26-11-05 01:58

Bo Warming wrote:

> [...]
>: porcelænskumme - men koleraens tid er forbi og du kan kun give
>: USAGLIGE, UVIDENSKABELIGE grunde imod min nemme og tidsbesparende

Hvad skal vi med kummer, når vi har fransk altan?

--
____________________
Peter Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-05 02:28

> Hvad skal vi med kummer, når vi har fransk altan?

Jeg fornemmer en vits men er usikker på hvad en fransk altan er - et
hul i væggen med rækværk, altså uden udhæng?
Selvfølgelig skylder ophavsmænd til uforståelig vits at forklare -
intet ødelægge af det,udover at de der forstår gerne vil se ned på
nogen der ikke forstår.

Glistrup ved godt, at han står på skuldrene af talrige store og små
tænkere og har respekt for Goethe, Voltaire, Grundtvig, Stauning og
den typiske danske (og tyske) værkfører m.m m.m. m.m.
Længe har Glistrup været taktisk og normaliseret sin tøjstil når ikke
interviewere direkte var gæster i hans hjem - og vrænget "der skal nok
være et par millioner der døde ved holocaust" men erkendt at han intet
ved, og været mod fri hård narko.
Efter han ikke længere "ejede" et parti med mange rige jyder, har han
udtrykt enighed med FPU om at narko BURDE frigives, ikke kun hash -
men at USA aldrig vil tillade det, så det er ikke værd at diskutere.Og
hvor han tidligere lagde afstand til teoretikeren Konfutze og hans
pragmatiker-klon Mao, erkender han nu at samme sammenhængende politik
som blev FRP-program findes hos de japanske og kinesiske konfuzianere,
dvs cirka alle i disse lande.
At være ligeglad med facade, er alle Glistrups læremestre enige om,
men få har præket budskabet i handling så extremt som denne
Zen-buddhistagtige badekåbebærer - der aldrig har foreslået direkte
kopiering af hans egen smag
Danskerne er et frigjort land så her kan en trailblazer vove mere end
andre steder, og nytænknings-pionergerning der spreder sig som ringe i
vandet, er hvad Glistrup indsats handler om, ikke respekt fra medierne
og ikke ydre fx mandat-succes, som journalisterne aldrig kunne have
tilladt.
Ligesom japanske historikere og Hegel og Marx, ser Glistrup tidsånden
som vigtigere end de enkelte opreklamerede berømtheder. Siden Jesus og
helgenerne har vesten skruet idol-opreklamering vildt i vejret.- men
de største bagmænd bag de største super-opfindelser, dampmaskine,
plastik og komputere, er ret ukendte.
Kuglepennen anser Glistrup for super-opfindelse!
Skatte-systemforbedring er kompliceret og Glistrups speciale.
Muhamedanerfrit område tænkning er banal, men at markedsføre ideerne
og skabe DF er hans superbedrift.

"Det er i den grad en grundholdning hos mig, at alt, hvad jeg kan
blive fri for at bestemme, vil jeg også helst overlade til andre.
Glistrup

" I et sumpklima som vort fødes der hele tiden Glistrup'er. Det
nytter ikke at hive en enkelt plante op. Det er jorden, der er
usund.Glistrup

" Mine politiske karrieredrømme er inderligt ligegyldige. Det er
Fremskridtspartiets idegrundlag, der er det afgørende. Jeg er kun en
lille koral på vejen til at opbygge koralrevet. Glistrup

"Hvis jeg skulle have een avis med til en øde ø, skulle det være
Ekstrabladet" Mogens Glistrup

"Een Poulsgaard opvejer kvalitativt - men ikke kvantitativt -
hele
seminaristflokken, som skæmmer Christiansborg med deres
skidtvigtigheder.

"Going to law is losing a cow for the sake of a cat. Deal with things
before they appear. Put things in order before disorder arises.
Anonymous Saying of Chinese Origin

To forget one's ancestors is to be a brook without a source, a tree
without a root. Chinese Proverb

Two barrels of tears do not heal a bruise. Chinese Proverb

He who asks is a fool for five minutes, but he who does not ask
remains a fool forever.Chinese proverb

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 26-11-05 00:01

Henning Sørensen wrote:

> Et menneske, der foragres over folk, der anvender toiletpapir, skal
> ikke tillægges nogen større betydning.
>
> /Henning.

hvad har stomi-opererede så lige gjort dig??

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-05 02:38

> hvad har stomi-opererede så lige gjort dig??

Sjovt du siger det - min flotte, selvtillidsstærke, nærige mormor
levede 30 år med stomi efter coloncancer og hængte diverse sager til
tørre og fik en trivselsskabende udfordring ud af projektet - hendes
eksempel har været stor inspiration for mig
Først da behandlerne pressede hende ud af eget hjem og på plejehjem,
døde hun samme år.
Der var aldrig lugt i hendes hjem, ligesom der ikke er i mit.