Guppy-yngel-æder?
Fra : Tom

Dato : 20-01-06 10:33

Vi har et 128 l akvarie med en flok neon, en sugemalle og efterhånden
for mange guppyer. Tidligere havde vi en flok rosentetraer som sørgede
for at ingen guppyunger overlevede men den sidste tetra er nu død.
Tetraerne havde et lidt for aggressivt temperament efter vores smag.
Forslag til hvad vi kan sætte istedet til at sørge for at yngelen
bliver spist er velkomne.

Mvh
Tom

Fra : Frandsen

Dato : 20-01-06 11:41

"Tom" <tom.jensen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>Tetraerne havde et lidt for aggressivt temperament efter vores smag.
>Forslag til hvad vi kan sætte istedet til at sørge for at yngelen

Er det plads til et par scalarer?

Fra : Janni & Flemming And~

Dato : 20-01-06 12:46

Hej
En kampfisk. kræver ikke så meget plads. Den jeg havde åd alle ungerne.

Fra : Bainz

Dato : 20-01-06 14:06

Heyy.
Alle fisk spiser ugner der er næsten ingen der ikke gider spis unger fra
andre fisk men der er andre der er hårde til det ind andre, sort tetra er
meget dygtigt til at spise unger eller guramier scalare er også gode til det
men de er slemme til at ikke nøjes med unger når de bliver støre.
Platty er sværdrager alle typer fisk men snak med din dyre handel inden du
kaster fisk der i fordi nogen jagter de andre til de dør af stress. Taler af
erfaring fra en af mine venners akvarium.

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 20-01-06 16:49

Scalarer.... de kan noget i den retning...*S*
og saa er de flotte

/finn

Fra : Tom

Dato : 22-01-06 13:52