Plantevækst
Fra : Michael

Dato : 09-01-06 18:13

Hej NG.

Jeg har dette 250 l. akvarie, hvor mine planter vokser ENORMT meget og
ENORMT hurtigt.

Jeg synes de er vokset mange CM på under en uge.
....kan det virklig lade sig gøre, ellr er det bare mig der ikke følger
væksten ? ;)

Jeg giver akvariet 50 ml. plantegødning en gang om ugen.

Mange af planterne er vokset op til vandstanden - kan de tåle at ligge dér ?

Med venlig hilsen
Michael.

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 14-01-06 02:53

> Jeg giver akvariet 50 ml. plantegødning en gang om ugen.

Måske det er lige i overkanten.

Fra : Hagman

Dato : 14-01-06 20:01

Hvorfor ?
....der står man skal komme 5 ml. i pr. 20 liter vand på flasken !

Med venlig hilsen.