250 l opretstående akvarie sælges
Fra : Emun

Dato : 02-01-06 23:48

akvariet er 0,50 x 0,50 x 100 cm
kan afhentes i Lyngby, 2800 frit og kvit
I god stand
toppe@webspeed .dk
billede kan ses i dba.dk (søg på "opretstående")

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-01-06 23:55

Emun wrote:
> kan afhentes i Lyngby, 2800 frit og kvit

Selvom det er gratis, så har det ikke noget at gøre her.

Du skal over i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium med den slags indlæg
uanset om det koster penge eller er gratis.

Læs om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : Dcu/\(fjernSPAMSUCKS~

Dato : 04-01-06 16:48

Hej.

Det vil jeg meget gerne hente, evt. idag onsdag hvis det passer dig?

Mvh.
Dannie
(22263776)