Akvarie vands holdbarhed.
Fra : Søren M

Dato : 28-12-05 11:19

Hej Akvarie gruppe,

Jeg er ved at lave et akvarie som ikkke skal bruges til fisk men der
skal være en 12 volt halogen lampe nede i vandet så akvariet bliver til
en slags lampe.
Jeg har prøvet det før hvor jeg puttede sulfo i og det holdt sig i flere
år.

Mit spørgsmål er:
Hvordan får jeg vandet via diverse midler til at holde sig i lang tid?

Få vandet til at holde sin klarhed selv om der er div. midler i?

Jeg ved at man putte klor i og hvor lang tid holder det sig så?

Kan man putte andet i så det holder i mange år og hvad er det??

Vandet må helst ikke skumme da der er en luftpumpe i denne gang.

Jeg ser frem til svarene og skal nok sende link til billederne af min
lampe når den er færdig, på forhånd tak.

Venlig hilsen
Søren M

Fra : Niels Christoffersen

Dato : 28-12-05 22:00

"Søren M" <momsendesignDELETELARGELETTERS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg ser frem til svarene og skal nok sende link til billederne af min
> lampe når den er færdig, på forhånd tak.

Måske med destilleret / demoraliseret vand??

Niels Christoffersen

Fra : Timo Jensen

Dato : 03-01-06 22:28

"Niels Christoffersen" <n.christoffersen@get2net.danmark> wrote in message

> Måske med destilleret / demoraliseret vand??
Eller demineraliseret vand

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://shop.drikkegel.dk/
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-01-06 22:01

> [...]
> en slags lampe.
> Jeg har prøvet det før hvor jeg puttede sulfo i og det holdt sig i flere

Stærk saltlage med klor i.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen