Sony playstation2
Fra : Erik Birkholm

Dato : 22-01-06 12:36

Hej, min datter har købt en Sony playstation2 på QXL den skulle være 100% ok
og uden chip,nu viser det sig at den ikke vil læse ps1 spil selv om de er
originale og det skal den kunne gøre,hvad kan der være galt

mvh
Erik Birkholm
aebirkholm@mail.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-01-06 18:07

Erik Birkholm wrote:
> hvad kan der være galt

At du spørger i forkert gruppe

Prøv i news:dk.spil.computer.konsol vedr. spillekonsoller i almindelighed
eller news:dk.spil.computer.konsol.bootchip for spørgsmål om bootchips.

Men jeg mener ikke, at du behøver en bootchip for originale PS1 spil - kun
hvis du skal spille fra kopier eller spil fra f.x. USA i ntsc-format - men
det ved de i konsol-gruppen.

Hvis du en anden gang er i tvivl om den rette gruppe, så er der en oversigt
over alle grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan