Firkant rør
Fra : Kristian Skriver Jen~

Dato : 17-01-06 18:46

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor man - som privat - kan købe firkant rør i
rustfrit stål i Københavns området?

Jeg skal bruge en stang på 40 cm á 35x35 mm.

Det kunne også være der er en der ligger inde med noget de er interesseret
i at sælge ud af?

Med venlig hilsen
Kristian Skriver Jensen

Fra : MGJ

Dato : 17-01-06 21:00

Find en VVS mand på en byggeplads... jeg har tiltusket mig en del rustfri
på den konto, og typisk afregnet i øl

MGJ

Fra : CanonKnud

Dato : 20-01-06 19:07

:
[...]

Find et lille smedefirma og spørg om du ikke må kigge i deres brokkasse,
stumper i den størrelse smider vi ud her på Fyn
Hilsen Knud, rustfri klejnsmed