Return fra innerclass
Fra : Rune Memborg

Dato : 24-01-06 14:37

Hej

Jeg har et lille problem som jeg håber i kan svare på. Jeg har denne
java kode:
cartoons.addSelectionListener(new SelectionListener(){
public void widgetSelected(SelectionEvent event){
String[] selectedItems = cartoons.getSelection();
String outString = "";
for(int i=0; i < selectedItems.length; i++){
outString += selectedItems[i]+"";
}
String[] test = fh.getImagesOfComic(outString);
for(int i = 0; i<test.length;i++){
System.out.println(test[i]);
}

}
public void widgetDefaultSelected(SelectionEvent event){
[...]
});
Som i kan se skriver jeg arrayet test ud, men vil gerne returnere den
istedet for. Problemet er at jeg ikke kan få den til at returnere. Den
brokker sig når jeg skifter void ud med String[].

På forhånd tak

Fra : Soren (News)

Dato : 24-01-06 15:29

"Rune Memborg" <memborg81@gmail.com> writes:

> cartoons.addSelectionListener(new SelectionListener(){
[snip]

En grim loesning, men, proev at lave en final List tmp = new LinkedList();
lige over cartoons.addSelection...(..), og inde i dine void-metoder, der
tmp.add(....)'er du dit resultat.

> [...]
> istedet for. Problemet er at jeg ikke kan få den til at returnere. Den
> brokker sig når jeg skifter void ud med String[].

Ja, for saa overholder din anonyme selectionlistener ikke interfacet mere.

Mvh,
Soren

Fra : Rune Memborg

Dato : 24-01-06 15:45

Tja... det virker da... Mange tak for det.

Fra : Janus

Dato : 24-01-06 16:12

Rune Memborg wrote:
> Hej
>
> Jeg har et lille problem som jeg håber i kan svare på. Jeg har denne
> java kode:

*snip*

Hej Rune!
Som Søren siger, er det ikke nogen pæn løsning. Kan du prøve at
forklare, hvad det er du ønsker at lave? Det kan være, vi har en bedre
idé frem for Listener-løsningen :)

Vh Janus

--

(\__/) This is Bunny,
(='.'=) help Bunny gain world domination:

Fra : Rune Memborg

Dato : 24-01-06 20:12

Ja det kan jeg sagtens...

Jeg har også fundet ud af at det ikke kunne løse mit problem når det
kom til stykket.
Det jeg ville var at når jeg vælger et emne i den ene liste skal den
loades andre emner i en anden Liste. Lige som med Dagens e-mail
klienter. Jeg ville lave et "three pane" program. En liste med
"mapper", en anden liste med indholdet fra den "mappe" og display
vindue til vise indholdet fra det valgte emne.

i i i
i i "mappe" indhold i
i"Mapper"i-----------------------------------i
i i Og det der skal vises i
i-------------i-----------------------------------i

Håber min ACSII tegning hjalp lidt på min beskrivelse :)

Fra : Janus

Dato : 25-01-06 01:09

Rune Memborg wrote:
> [...]
> i i Og det der skal vises i
> i-------------i-----------------------------------i
>

> Håber min ACSII tegning hjalp lidt på min beskrivelse :)

Jeg prøver lige at maile et eller andet til dig...

Hej fra Janus

Fra : Mikael Flensborg

Dato : 25-01-06 09:27

Rune Memborg wrote:
> [...]
> i i Og det der skal vises i
> i-------------i-----------------------------------i
>

> Håber min ACSII tegning hjalp lidt på min beskrivelse :)

Brug event systemet til at detektere selection eventet og selectionen at
udføre din loadning.

"mappe".addSelectionListener(new SelectionListener(..) {
   void selectionMade(..) {
      selectedMappe = <find ud af hvad der ser selected>
      "højreside".loadMappeConents(selectedMappe)
   }
}

/Mikael

Fra : Rune Memborg

Dato : 25-01-06 12:39

Mikaels snip
[...]

} "

Nårh, på den måde. Ja det ser da unægtelig noget nemmere ud. Ja det
må være det jeg er ude efter.