OT men hvor finder jeg konsulent huse der ~
Fra : Jens Jensen

Dato : 21-12-05 12:56

Jeg (mit firma) leder efter et konsulenthus i KBH med java ekspertise.

Der skal være flere dygtige javaprogrammører - (Så de kan overlappe hinanden
ved ferie sygdom osv.)

Men er der en portal med disse oplysninger ?

Kan I anbefale nogen.

Jeg har søgt i google og fundet et par stykker, men har I gode råd modtages
de gerne.

Hilsen
Jens

Fra : Malte Christensen

Dato : 21-12-05 13:04

Jens Jensen wrote:
> [...]
>
> Kan I anbefale nogen.
>
> Jeg har søgt i google og fundet et par stykker, men har I gode råd modtages

Hmm, google?

www.nmalte.dk

Fra : Mikael Flensborg

Dato : 21-12-05 16:01

Jens Jensen wrote:
> [...]
>
> Kan I anbefale nogen.
>
> Jeg har søgt i google og fundet et par stykker, men har I gode råd modtages

TietoEnator

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 21-12-05 19:40

Jens Jensen wrote:
> [...]
> ved ferie sygdom osv.)
>
> Men er der en portal med disse oplysninger ?

Alle de helt store kan uden tvivl levere Java expertise.

IBM, Ementor, Tieatoenator, Cap Gemini, Accenture etc..

De koster selvfølgelig også !

Arne

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-12-05 11:28

Tak for hjælpen allesammen

Jeg har nu kontaktet et par af dem for nærmere drøftelse.

Mvh Jens

Fra : Peter Bro

Dato : 04-01-06 08:59

Hvis du stadig mangler hjælp til en java opgave, så arbejder vores firma
netop med dette. www.wirtek.com

mvh. Peter