Ønsker lidt hjælp til java script kode
Fra : Preben Virkus

Dato : 20-11-05 17:36

Hej

På min side har jeg en standard søgebox / Formmail hvor man kan intaste et
søgeord = Keyword

Ønsker nu 3 stk. Form popup der tilsammen udgør en søgestreng/tekst - lad
os kalde dem Keyword1, Keyword2 og Keyword3.
Hvordan samles value fra Keyword1, Keyword2 og Keyword3 til en
tekststreng=Keyword?

Da jeg ikke er skrap til javascrip beder jeg om hjælp til en komplet kode!

Med venlig hilsen
Preben Virkus

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-11-05 17:57

Preben Virkus wrote:

> Da jeg ikke er skrap til javascrip beder jeg om hjælp til en komplet
> kode!

Javascript har ikke meget med java at gøre. Du ville nok have mere held
i dk.edb.internet.webdesign.clientside.

--
PeKaJe

Why use Windows, when there is a door?