Online toturial, kursus, ect.
Fra : felixnielsen@hotmail~

Dato : 17-01-06 18:03

Jeg har besluttet mig for at gå i gang med c/c++, men er i den
situation at jeg for øjeblikket ikke har råd til at gå ud og købe
bøger og den slags.
Nuvel der findes jo en masse godt (og mindre godt) på nettet og jeg
har da også fundet en masse, mit problem er bare at selvom jeg er
temmelig god til engelsk så er der altså også en masse "ikke
dagligdags" udtryk i den slags materiale, udtryk som man enten ikke
forstår eller kommer til at misforstå.
Det store spørgsmål er naturligvis så om der er nogen der kender til
til danske guider el. lign.

På forhånd tak

Fra : Bertel Brander

Dato : 17-01-06 19:52

felixnielsen@hotmail.com wrote:
> [...]
> forstår eller kommer til at misforstå.
> Det store spørgsmål er naturligvis så om der er nogen der kender til

Spørgsmålet har været oppe flere gange i gruppen, og svaret er hver
gang at der ikke findes ret meget godt på dansk

Der er nogle brugbare artikler her:
http://www.udvikleren.dk/articles.php?techid=1

/b