Hjælp til plasering af popup vindue.
Fra : Bisse

Dato : 16-11-05 20:56

hej, jeg har et action script der ser sådan ud:

on (release) {
getURL
("javascript:NewWindow=window.open('http://1.b.homepage.dk/mtf.ht
','newWin','width=835,height=245,left=0,top=0,toolbar=No,location
=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No');
NewWindow.focus(); void(0);");
}

Jeg ville gerne have at det popper up i midten af skærmen og ikke
oppe i venstre hjørne, er der en der kan tilføje noget til
scriptet som ville ændre det?
Mvh Bisse

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 18-11-05 02:13

Bisse wrote:
> [...]
>
> Jeg ville gerne have at det popper up i midten af skærmen og ikke
> oppe i venstre hjørne, er der en der kan tilføje noget til

Jeg tror du får mere bonus i clientside-gruppen. Det er der
javascript-hajerne sidder, og den kode der laver vinduet er javascript.
Actionscriptet kalder bare javascriptet.

Gruppen hedder dk.edb.internet.webdesign.clientside.

/Andreas

Fra : Nørd

Dato : 09-12-05 00:45

Dit vindue er i størrelsen width= 835,height=245,
og plaseringen er left=0,top=0
Hvis du ændre left=0,top=0 til fx, left=300,top=100
vil du se at du har flyttet vinduet.
hvis din skærn er fx 800x600
vil midten af din skærm være left=400,top=300

on (release) {
getURL
("javascript:NewWindow=window.open('http://1.b.homepage.dk/mtf.htm
','newWin','width=835,height=245,left=400,top=300,toolbar=No,location
=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No');
NewWindow.focus(); void(0);");
}

Nørd