Hvilken Dell server kan i anbefale for 10k
Fra : henrik1234567890@gma~

Dato : 24-01-06 20:24

Jeg skal sammensætte en Dell server der skal fungerer som kombineret
webserver og databaseserver.
Men jeg synes Dells side er lidt svær at blive klog på, så jeg
søger lidt hjælp en en konkret model/konfiguration

- minimum 1GB Ram
- Budget 10.000,- incl moms

På forhånd tak

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-01-06 22:52

henrik1234567890@gmail.com writes:

> [...]
> Men jeg synes Dells side er lidt svær at blive klog på, så jeg
> søger lidt hjælp en en konkret model/konfiguration

Hvad med en SC1425? Dem har jeg et par stykker af på arbejdet, og de
fungerer ganske glimrende. Jeg kører noget software-raid på dem. De
fylder kun 1U, så de fylder heller ikke så meget i dit rack.

Overvej evt. at tage langsommere CPU'er, men så at få to af dem i
stedet for en. Det vil du fint kunne udnytte, hvis du skal køre flere
forskellige services på den.

--
Jacob - www.bunk.cc
Booze is the answer. I don't remember the question.