http://www.fiskebassen.dk
Fra : Johnny

Dato : 19-12-05 19:56

Er der nogen der kender til

http://www.fiskebassen.dk

Jeg kan ikke rigtigt se hvor seriøst det er ?

Hilsen og god dag til alle

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 20-12-05 01:02

Hej Johnny

Jeg er selv bruger af fiskebassen.dk. Det er en relativ lille men trofast
brugerskare der hører til der. Der er ganske mange gode artikler og
rabatordninger som administratorne har gået oprettet. Derudover er der sjove
spil man kan fordrive tiden med når man ikke lige gider se på fiskene.
Desuden er der fast chatdag hver søndag klokken 20.00 (tør dog ikke love for
den 25. december).

Med Venlig Hilsen

en tilfreds bruger (Niels Christian Mohr)
www.mbuna.dk