Jeg har været på drivjagt i Tyskland
Fra : Søren Klinggaard

Dato : 15-12-05 10:28

Så har jeg sørme været på drivjagt i Tyskland for 10. gang så skulle man jo
tro at det var ved at blive trivielt (men det kan jagt jo ikke blive).

Vi var en gruppe på 15 mand, som havde en fatastisk tur derned med mange
vildsvin, kronvildt, råvildt og ræv på paraden næsten hver eneste dag.

Diana tilsmilede mig igen i år. Jeg så ikke så mange vildsvin men jeg fik
lov til at nedlægge en meget flot kronhjort (8-ender).

Der kan ses billeder fra turen på min hjemmeside som er på adressen:

http://home.worldonline.dk/klinggaa/

Det var det hele for denne gang nu må vi komme ud i naturen og nyde den
sidste tid af dette jagt år.

Med venlig hilsen

Søren Klinggaard