Scalextric
Fra : bob

Dato : 09-12-05 07:57

Hej

Findes der ikke en nyhedsgruppe for model/scala racerbaner ?
Det er specielt Scalextric der har interesse.

Bob

Fra : Kim

Dato : 09-12-05 10:35

On Fri, 9 Dec 2005 07:56:54 +0100, "bob" <1@1.se> wrote:

>Findes der ikke en nyhedsgruppe for model/scala racerbaner ?

Ikke specifikt ( i DK ).

>Det er specielt Scalextric der har interesse.

Du kan benytte denne gruppe ( dk.fritid ) til formålet.

fut : news:dk.velkommen , hvor dit spørgsmål hører hjemme.

--
Kim

Fra : Basil

Dato : 09-12-05 12:43

bob skrev d. 09-12-2005 i meddelelse
<43992ab7$0$1763$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
> Hej

> Findes der ikke en nyhedsgruppe for model/scala racerbaner ?
> Det er specielt Scalextric der har interesse.

> Bob

Hej Bob.
Prøv at kigge ind på www.scalerace.dk
Der skal du nok få svar på det meste
Kai

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 10-12-05 16:41

Hejsa.
Da jeg så dette indlæg, kom jeg til, at tænke på at jeg har en masse
racerbande, stående hjemme hos mine forældre, fra da jeg var barn.
Jeg tror den hedder Fleismann, kan det passe. Kan man bruge alle slags biler
på sådan en bane. Jeg tror nemlig, at jeg vil finde den frem igen.
Thomas

Fra : Basil

Dato : 10-12-05 16:41

Thomas & Camilla skrev d. 10-12-2005 i meddelelse
<439af720$0$38663$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:
> [...]
> Jeg tror den hedder Fleismann, kan det passe. Kan man bruge alle slags biler
> på sådan en bane. Jeg tror nemlig, at jeg vil finde den frem igen.

Det er jeg ikke helt sikker på, men det tror jeg godt man kan.
Jeg går ud fra at det er en 1:32 bane (det husker du sikkert ikke), og
så er det bare at handle lidt i din lokale butik eller via nettet.
Spørg endelig løs, så skal jeg forsøge at svare på det jeg ved noget
om.

Fra : Basil

Dato : 10-12-05 16:52

> Spørg endelig løs, så skal jeg forsøge at svare på det jeg ved noget om.

Så vidt jeg kunne finde frem til, så er den 18cm bred, hvilket svarer
til at det er en 1:32 bane.
Det er bare at gå i den lokale biks og købe Scalextric, Ninco, Fly og
hvad de nu ellers hedder, biler.
Hvor omkring bor du, det kan være jeg kan guide dig til en butik.
Kai

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 11-12-05 01:06

Hejsa.
Jeg bor omkring Odense.
Jeg vil meget gerne bede om din mail adr. I tilfæld af jeg har nogen
problemer med den. Men det bliver nok først efter nytår jeg finder den frem,
racerbanden.
Go weekend
Thomas

Fra : Basil

Dato : 11-12-05 01:07

Thomas & Camilla skrev d. 11-12-2005 i meddelelse

Mail sendt.
Kai

Fra : Basil

Dato : 10-12-05 17:27

Basil skrev d. 10-12-2005 i meddelelse
<mn.53e97d5c2ab23615.41521@SPAMstarmail.co.za>:
> Thomas & Camilla skrev d. 10-12-2005 i meddelelse

Endnu et svar
Fleischmann is no longer made but he can use any kind of modern car on
it. I know of several Dutch clubs using Fleischmann tracks, it is wide
enough for 1/24 cars.
Kai