Jagttegnskursus i Århus
Fra : Lars L. Jensen

Dato : 06-12-05 21:57

Hej,

er der nogen der ved hvor og hvornår der starter et jagttegnskursus i
Århus eller nærmeste omegn?

På forhånd tak.

Lars Jensen

Fra : driver

Dato : 07-12-05 22:20

"Lars L. Jensen" <larslindenborg@hotmail.com2> wrote in message
> Hej,
>
> er der nogen der ved hvor og hvornår der starter et jagttegnskursus i
> Århus eller nærmeste omegn?
>
> På forhånd tak.
>
> Lars Jensen

Mon ikke de fleste kurser starter ca.1.oktober, med prøve omkring i april ?
mvh
driver

Fra : Lars L. Jensen

Dato : 07-12-05 23:24

Hej

> Mon ikke de fleste kurser starter ca.1.oktober, med prøve omkring i
> april ?
> mvh

det lyder jo sandsynligt, men jeg er blevet bekendtgjort med at Hinnerup
og omegns jagtforening skulle starte til Januar. De ligger dog noget uden
for byen og det kunne jo være at der findes en nærmere centrum som starter
ca. samtidigt.

Mvh
Lars

Fra : jce

Dato : 14-12-05 05:05

Fra : Allan Minds

Dato : 27-12-05 20:52

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars L. Jensen" <larslindenborg@hotmail.com2> skrev i en meddelelse

Hinnerup jagtforenings kursus kan anbefales meget. Jeg har gået på det i år,
og bestod teori, praktisk og riffelprøve i år..

http://www.hinnerup-jagt.dk/kalenderDetail.php?ID=24&FROM=forside