Beretta S56
Fra : J.O

Dato : 01-12-05 19:15

Hej vil lige høre om dere er nogen der har en idé
om hvad sådan subj. burde koste ? er blevet tilbudt
en men kender ikke prislejet ! det er med dobbelt trigger
og der er en smule slør men ikke noget voldsomt !

Mvh. Jesper

Fra : PJ

Dato : 03-12-05 17:06

Jeg solgte min sidste år for 5500- dKr. - den var i superfin stand (uden
slør) .

Den er svær at bedømme i pris uden at have set den - men lyder som 3500 -
dKr. Men men men - nu får du 1000 forskellige priser her efter
denne melding.

Ring til f.eks. Hubertushuset i Ringsted eller andre våbenhandlere og spørg
hvad de skal have - og træk så 2000 dKr fra. - så er det vel ok?

Knæk og bræk

PJ

Fra : PJ

Dato : 11-12-05 13:01

Blot nysgerrig - fik du den til en "god" pris????

PJ

Fra : J.O

Dato : 11-12-05 19:23

Manden har ikke vent tilbage til mig !