Server til deling af filer hjemme
Fra : JK

Dato : 29-11-05 15:18

Hej gruppe

Går og leger med tanken om at have en server eller lign. til at dele filer
fra hinanden. Endvidere må det gerne være muligt at hente filer via FTP fra
Internettet. Her tænker jeg på at familien kan hente billeder og lign.

Har en stationær computer PC
En stationær computer MAC
2 bærbare PC
ADSL
Linksys trådløs router

Hvad kan man lave for at forbinde alt dette til en server. Har set på sådan
noget her
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=158290 er det der hen ad jeg
skal bevæge mig.

Håber i kan hjælpe mig med at komme igang med dette projekt.

J.k.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-12-05 23:59

Køb en netværksdims a la en sådan en NSLU2 som sammen med en USB disk sådan
set giver dig en server. Let og ikke særligt larmende eller strømforbrugende

/FL