Kan ikke finde mit jagttegn...
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 22:09

Suk..

Jeg skal hente en våbentilladelse i morgen, og opdager til min skræk, at det
jagttegn som er i min pung er det fra forrige år, og mit nye ligger et sted
i vores flytterod...

Nogen der har erfaring i hvad det koster at få et nyt ??

Og kan man evt. nøjes med en fax fra Jagttegn der bekræfter at det er betalt
til våbenkontoret ??

mvh
jørgen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-11-05 23:35

Vil tro at din postkvittering er nok....

Michael
"Jorgen Andersen [DK/2200]" <nyhedsgruppe.at.gmail.dot.com> skrev i en
meddelelse news:438388f2$0$41138$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Kito

Dato : 23-11-05 06:51

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Michael
> "Jorgen Andersen [DK/2200]" <nyhedsgruppe.at.gmail.dot.com> skrev i en

En postkvittering er måske ok i nogle øjne, men den beviser kun du har
betalt et jagttegn, men ikke om du evt har mistet jagttegnet af andre
årsager.>
Jeg vil tro du skal have rekvireret et nyt, inden du får våbentilladelsen.

vh
Poul

Fra : Torben Farum

Dato : 23-11-05 08:10

"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> årsager.>
> Jeg vil tro du skal have rekvireret et nyt, inden du får våbentilladelsen.

Hvis han har mistet jagttegnet af "andre årsager" vil jeg tro at politiet
har styr på det. Det er jo en del af sagsbehandlingen til våbentilladelse at
man vurderes egnet, så jeg kan ikke se hvorfor en kvittering ikke er nok.

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-05 09:19

jeg købte et erstatningsjagttegn, det kostede 31 kr og jeg får en kvittering
med det samme. det burde være nok ifølge skov og naturstyrelsen.

tak for respond,
jørgen

Fra : Kito

Dato : 23-11-05 22:35

"Torben Farum" <farum@familie.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at
> man vurderes egnet, så jeg kan ikke se hvorfor en kvittering ikke er nok.

Ja det lyder sku da sådan set meget fornuftigt.

vh
Poul

Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 23-11-05 18:55

Hej
Et erstatningsjagttegn koster 25,-kr. og kan fåes ved henvendelse til skov
og naturstyrelsen. Mvh. D.