Anvende Option Button i VBA
Fra : Kasper

Dato : 21-11-05 18:42

Hej.

Laver et program i Visual Basic Applications til Excel hvor jeg ved
tryk på en
knap skal gøre 2 forskellige ting afhængigt af om min alternativ knap
er valgt til 1 eller 2 (alternativ knap kaldes også tit option button
eller radio button, mener jeg).

Men jeg kan desværre ikke finde ud af hvad jeg skal skrive for at
anvende true og false på om det er den ene eller anden der er markeret
(de er gensidigt udelukkende).

Jeg har forsøgt med f.eks. (option button'en hedder f.eks. Mulighed1)
If Mulighed1.value = true then
Bla bla bla

Men det vil VBA ikke acceptere...nogen der har gode inputs på
falderebet?

På forhånd tak;
V.h.
Kasper

Fra : Kasper

Dato : 21-11-05 18:44

Hej.

ups - var det ik' forkert gruppe jeg kom i ? :/

Fra : Kasper

Dato : 22-11-05 11:25

jeg tror måske hjælpen er fundet frem ;) Tak.