skrigende svale tingest.......
Fra : Michael Tidemand

Dato : 13-11-05 13:15

Hej

Jeg går og laver køkken og er derfor en del ude, MEN der flyver en skrigende
svale lingende tingest rundt oppe over hustagene "rækkehus". Den er dobbelt
så stor som en svale, er sort/grå tonede med en hvid stribe på hver vinge og
har et orange skær på brystet. Nu må sg..... vide navnet på terroristen.

michael

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag
have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de
lytter til monoton og ensformet musik.

Fra : Thor

Dato : 13-11-05 17:58

> [...]
> hver vinge og har et orange skær på brystet. Nu må sg..... vide navnet på

Det lyder mest som en undsluppen parakit: Kan du tage et billede?

mvh Thor

Fra : Ole Jensen

Dato : 13-11-05 18:19

Thor <thor@thor.thor> wrote:

> Det lyder mest som en undsluppen parakit: Kan du tage et billede?
>
> mvh Thor

Jeg vil nu gætte på en mursejler:
http://www.fugleognatur.dk/gallery.asp?mode=ShowLarge&ID=1510

http://www.fugleinfo.dk/lex/content.asp?ID=257

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Thor

Dato : 14-11-05 10:25

> Jeg vil nu gætte på en mursejler:

Tja, jeg troede de var væk, men jeg kan da godt se, at seneste obs i
dofbasen er omkring 5/11, så det er jo ikke så længe siden.

mvh Thor

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-11-05 18:58

"Thor" <thor@thor.thor> skrev i en meddelelse

> Tja, jeg troede de var væk, men jeg kan da godt se, at seneste obs i
> dofbasen er omkring 5/11, så det er jo ikke så længe siden.

Men det får de vel ikke hvidt i vingerne af? Begyndende rimdannelse?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Michael Tidemand

Dato : 13-11-05 18:31

Nye oplysninger, Den havde en hale noget lig med en alm. svale og den
viftede 3, 4,5 gange med vingerne og så zik zak i hurtige ryg. Allermest vil
jeg have at det skulle være en landsvale, men den er jo hvid på brystet og
ikke gråtonet.

Billed, desværre nu er det mørke og efter 3 timer blev den træt og fløj
langt væk.

VH / Michael

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-11-05 20:06

"Michael Tidemand" <bissebossebenzo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> har et orange skær på brystet. Nu må sg..... vide navnet på terroristen.

En natravn? Jeg ved ikke lige hvordan de udtaler sig, men de har da lidt
hvidt på vingerne.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Leif Høxbroe

Dato : 18-11-05 20:24

Undsluppet nymfeparakit!

Leif

> [...]

dag
> have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de

Den har indtil videre sparet mig for at få 16291 spam-mails.