Oplevelser fra Amager
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 03-11-05 10:50

Jeg var lige inde på Amagerbankens hjemmeside www.amagerbanken.dk. Der kan
man for 219 kr bestille en dvd med filmklip fra Amager i gamle dage. Måske
nogen her var interesseret?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-11-05 11:49

Benedikte Brisson skrev bl.a.:

> Jeg var lige inde på Amagerbankens hjemmeside www.amagerbanken.dk.
> Der kan man for 219 kr bestille en dvd med filmklip fra Amager i gamle dage.
> Måske nogen her var interesseret?

Tak for tipset. Sælger banken dvd'en billigere end hvad man skal betale hos
boghandlerne?

--
Jørgen Grandt
De værste websider er vel ikke www.grandts.dk - nu med farver!

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 03-11-05 12:01

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for tipset. Sælger banken dvd'en billigere end hvad man skal betale
> hos
> boghandlerne?

Tænkte nok det var noget for dig
Jeg tror, det er samme pris. Men der er jo også en Amagerbank i Århus,
hvis
det er.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-11-05 15:55

Benedikte Brisson skrev bl.a.:

> "Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev
>
> Tænkte nok det var noget for dig
> Jeg tror, det er samme pris. Men der er jo også en Amagerbank i
> Århus, hvis det er.

Jamen det er der da, Dikte.

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 04-11-05 16:09

Faktisk har jeg købt Amager disken for 200 kr. i Fona i dag og meget
passende for Jørgen Grandt er der også en dvd i samme serie ude nu om
Århus til samme pris.

Mvh

Jørgen