sorte vinger (på en hat)
Fra : nana sørensen

Dato : 11-10-05 17:36

Hej gruppe...

Jeg skal bruge to sorte, flotte fuglevinger til at sætte på en hat. Jeg ved
ikke helt hvor store, men måske sådan solrotestørrelse, altså ikke sort
svane eller kolibri-størrelse. Nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan
nogle?

Jeg har forsøgt at kontakte nogle konservatorer per mail, men enten svarer
de ikke, eller også skal jeg selv have fuglen med. (og nu skyder jeg ikke
ret tit solsorte, eftersom jeg ikke skyder noget, så jeg har ikke sådan
lige en fugl)

Nogen der kan hjælpe mig? Enten ved at skyde en fugl til mig og henvise til
en konservator, som ikke tager det hvide ud af øjnene for at fikse dem?
Eller?

Gerne råd...

Mvh. Nana

Fra : J S L

Dato : 11-10-05 19:08

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved ikke helt hvor store, men måske sådan solrotestørrelse, altså ikke
> sort svane eller kolibri-størrelse. Nogen der ved hvor jeg kan få fat i

Hej Nana!

Prøv evt. nogle af de forretninger der sælger grej til fluefiskeri. Der
kan
du måske være heldig......

Mvh
JSL

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-10-05 09:07

nana sørensen wrote:
> [...]
> ikke helt hvor store, men måske sådan solrotestørrelse, altså ikke sort
> svane eller kolibri-størrelse. Nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan

Nu skriver du ikke noget om hvor i DK det er, men Stef's Fluebinding i
Århus:
http://makeashorterlink.com/?L221127FB
Stefs Fluebinding
Fredensgade 29
8000 Århus C
+45 8618 3333

Kan helt sikkert skaffe og sende det til dig.

mvh

Christian