FLugtskydningskursus/våbentilpasning
Fra : Lars Wichmann

Dato : 08-10-05 18:32

Jeg så for nogen tid siden i jagtbladet en annonce for et
flugtskydningskursus, hvor der blandt andet også var mulighed for
individuel våbentilpasning - et kursus over flere dage (mener det var i
sydsverige). Jeg kan ikke finde annoncen igen, og ville høre om der er
nogen herinde er der har kendskab til firmaer/personer der udbyder
sådanne kombinationskurser. Og helst i rimelig nærhed af Bornholm (hvor
jeg bor).

På forhånd tak
Lars

Fra : Iceman

Dato : 08-10-05 21:03

Det lyder som om det er annoncen fra Susegårdens skydeskole.
http://www.susegarden.nu/

Fra : Lars Wichmann

Dato : 09-10-05 16:48

Iceman wrote:
> Det lyder som om det er annoncen fra Susegårdens skydeskole.
> http://www.susegarden.nu/

Det kan meget vel have været den ... takker!

Lars