Bertel Haarder er imponerende god!
Fra : sf

Dato : 28-10-05 18:09

Den ene venstreminister må rede den andens ugerninger!!! Og han gør det
godt! Det er glædeligt med det sidste nye tiltag, hvor nationale test
udskydes. Det er glædeligt at de ejendommelige eksamensforhold i naturfag
opgaives og opblødes. Denne mand har gode evner og denne gang også styrke!
Giv ham langt mere tid vil jeg foreslå.

Søren F.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-10-05 04:41

sf <hushovmesterenfjernes@msn.com> wrote:

> [...]
> opgaives og opblødes. Denne mand har gode evner og denne gang også styrke!

Somme vil nu også hævde at Ulla Tørnæs var en radikal i
Venstre-klæder.
--
Per Erik Rønne

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 31-10-05 23:45

> Somme vil nu også hævde at Ulla Tørnæs var en radikal i
> Venstre-klæder.

Det har hun ikke ben nok i næsen til at være.

Mvh.Bodil, radikal.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-10-05 12:09

"sf" <hushovmesterenfjernes@msn.com> wrote in message
> [...]
> opgaives og opblødes. Denne mand har gode evner og denne gang også styrke!

jeg synes det "imponerende gode" ved manden blegner lidt når man læser at et
af argumenterne er "økonomi"

http://politik.tv2.dk/article.php/3094538.html?forside

Lur mig om ikke det i virkeligheden er det vigtigste argument. Manden
fastholder at tests er yderst vigtige, for at sikre børnene får en odentlig
skolegang. Det er så åbentbart ikke så vigtigt at børnene får en ordentlig
skolegang hvis det koster mere end 35 millioner - eller har han sadlet om og
mener at test ikke er nødvendige.

Joeh han er imponerende år det gælder om at melde klart ud så vi ved hvor vi
har venstre på folkeskoleområdet.

Nej manden duer ikke væk med ham

Peter

Fra : Allan Sørensen

Dato : 02-11-05 20:17

> Joeh han er imponerende år det gælder om at melde klart ud så vi ved hvor
> vi har venstre på folkeskoleområdet.
>
> Nej manden duer ikke væk med ham
>
> Peter

Det er nemt at pege fingre og være kritisk over for dem der GØR noget.
Hvis du nu skulle være lidt konstruktiv Peter, hvem mener du så kunne
bestride posten bedre og hvordan og hvorfor???

/Allan

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 02-11-05 22:35

"Allan Sørensen" <ingenmails@ofir.dk> wrote in message

> Det er nemt at pege fingre og være kritisk over for dem der GØR noget.
> Hvis du nu skulle være lidt konstruktiv Peter, hvem mener du så kunne
> bestride posten bedre og hvordan og hvorfor???

Det var da en underlig argumentationsteknik _ hvis man ikke kan pege på en
der er bedre så må man ikke være kritisk??

Men nu skal jeg fortælle dig noget. JEg var dybt involveret omkring den nye
folkeskolelov og service lov. og hvis man tror man på usenet kan møde fata
resistentente personer så skulle man prøve at møde Bertel Haarder. Vi
dyngede manden til med dokumentation fra ind og udland, ja selv fra de af
ham selv udpegede rådgivere, men alt prellede af på manden, og hans "bedste"
argument i forbindelse med afskaffelsen af §20.2 og de deraf følgende
ændringer i folkeskoleloven og andre love var "jeg tror ikke det vil gå så
galt, for ingen kommune kan jo finde på at forringe et tilbud tl
handicappede børn blot for at spare penge".

Manden er besat af sit ideologiske korstog og alt andet er for ham
ligegyldigt, og han har vist at det hele drejer sig om penge og intet andet.
Penge er et argument der kan flytte ham, og i den forbindelse er det
fløjtende ligegyldig hvor mange børn han taber undervejs.

Det samme så vi med socialministeren. De gjorde en meget stor og aktiv
indsat for ikke at komme i dialog med nogen derkunne have en aden holdning
end dem FØR vedtagelsen af lovforslagene men nu bagefter hvor det hele er
vedtaget og komunerne skal til at gøre det beskidte arbejde, så kommer hun
med "et oplæg tl debat" om hvordan man kan forbedre forholdene for de
handicappede.

Jeg vil sige enhver anden regering må kunne gøre det bedre - og så må du
selv vælge

Peter