socialt arrangement ?
Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 10:23

hejsa Alle

vi skal på arbejdet ha lavet noget socialt arrangement efter work, men er
der nogle der har en ide om hvad vi skal lave, vi har:

bowlet
golf'et
kørt gokart
paintball

Andre ideer ??

Mvh
Morten

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 24-10-05 16:02

Mon, 24 Oct 2005 11:22:30 +0200, skrev "Juel"
<spamSnabelAstarchild.danmark> i dk.fritid:

>vi skal på arbejdet ha lavet noget socialt arrangement efter work, men er
>der nogle der har en ide om hvad vi skal lave, vi har:
[snip]
>Andre ideer ??

Hvad med f.eks.:

Fægtning
Ridning på islandske heste
Vandski
Riffelskydning
Kano- eller kajak-roning

--
Gitte Sørensen

Lav dine egne lykønskningskort:
http://www.gittes.dk/shop

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 17:03

> Fægtning

Fedt forslag !!! det må jeg lige forske lidt i..

> Ridning på islandske heste
For koldt :o/

> Vandski
For koldt :o/

> Riffelskydning
Ikke rigtigt noget vi kan grine af bagefter over en kop øl :o/

> Kano- eller kajak-roning
Også koldt nu, men har bestemt været oppe og vende

Tak for forslag..

Mvh
Morten

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 24-10-05 17:43

Mon, 24 Oct 2005 18:03:22 +0200, skrev "Juel"
<xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> i dk.fritid:

>Fedt forslag !!! det må jeg lige forske lidt i..

Jeg har for nylig været med nogle kollegaer i DGI-byen (København) og
prøve fægtning - det var virkelig kanonsjovt. Og så var det
ovenikøbet Pernille Svarre (tidl. verdensmester i moderne femkamp),
der underviste.

Fra : Ole Helms

Dato : 24-10-05 16:47

On Mon, 24 Oct 2005 11:22:30 +0200, "Juel"
<spamSnabelAstarchild.danmark> skrev:

>Andre ideer ??

Hvad med en blå time?

Hos os mødes vi cirka en gang om måneden til en lille uforpligtende
hyggestund på 1 time til 1½.
Vi dropper ind og slår os ned med kolleger, vi måske ikke så tit har
lejlighed til at tale med, og får os en sludder om løst og fast.
Månedens fødselarer giver så gerne et let traktement med et glas vin
eller en kop øl til. Engang havde de så chartret en hel pølsevogn.

Man kunne også arrangere en fællestur til en aktuel kunstudstilling,
en teateraften eller en halvdagsudflugt en lørdag med børnene med
picnickurv og hjemmelavede drager.

Det hyggelige fællesskab er vigtigere end aktiviteten, selv om den
også gerne må være tillokkende.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 17:07

> [...]
> picnickurv og hjemmelavede drager.
>
> Det hyggelige fællesskab er vigtigere end aktiviteten, selv om den

Kan godt se det gode, men her skal der ske noget for at lokke lidt

og det skal jo være lidt indendørs i denne periode :o/

Mvh
Morten

Fra : nana sørensen

Dato : 24-10-05 20:43

"Juel" <spamSnabelAstarchild.danmark> wrote in message
> [...]
>
> vi skal på arbejdet ha lavet noget socialt arrangement efter work, men er
> der nogle der har en ide om hvad vi skal lave, vi har:

tag på eksperimentariet! DET er sjovt og lærerigt for alle. :-9 selvfølgelig
sjovest, hvis man bor i kbh-området.

Fra : Basil

Dato : 24-10-05 20:47

Juel skrev d. 24-10-2005 i meddelelse
> [...]
>
> vi skal på arbejdet ha lavet noget socialt arrangement efter work, men er
> der nogle der har en ide om hvad vi skal lave, vi har:

Lidt afhængig af din lokation, men du kan tage kollegaerne med ud og
køre racerbane.
Det fleste (mænd) har haft sådan en da de var drenge, og siden hen
glemt den på loftet.
Jeg genfandt det selv for noget tid siden, troede ikke det fandtes på
dette niveau.
Prøv at kig på dette link: http://www.polterabend.dk/racing_kbh.shtml
Jeg lover dig, du vil ikke fortryde.
Kai