Oscar`s
Fra : Bainz

Dato : 20-10-05 14:56

Hej over vejer at skifte mine kære fisk ud med andre og har over vejet
oscar`s men har ikke kunnet finde infor om dem. Kan i hjælp mig.
MIt akvarium er på 200 liter er det nok.....?
har invendig pumpe kan det gå eller skal jeg købe spand pumpe........?
ja varme legme har jeg da også.
Nogen der kan komme med link og gerne information om dem.
På forhånd tak.
Bainz

Fra : HD

Dato : 20-10-05 16:21

Det var et lille akvarium til så store fisk
Hans

Fra : Bainz

Dato : 20-10-05 16:40

Hvor stort skal det så være.......?

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-10-05 05:47

> Hvor stort skal det så være.......?

ca 500 L ifølge sagkundskaben. Hvad med et par Blå Acara som godt ville
kunne gå i 200 L.